اعلام 25 هزار واحد مسکن مهر بدون متقاضی در خوزستان


عضو شوید


نام کاربری
رمز عبور

:: فراموشی رمز عبور؟

عضویت سریع

نام کاربری
رمز عبور
تکرار رمز
ایمیل
کد تصویری
براي اطلاع از آپيدت شدن وبلاگ در خبرنامه وبلاگ عضو شويد تا جديدترين مطالب به ايميل شما ارسال شود



تاریخ : شنبه 16 بهمن 1395
بازدید : 282
نویسنده : omid

مدیر کل ادارهی راه و شهرسازی خوزستان اعلام کرد 5500 واحد مسکن مهر به مناسبت دههی فجر در خوزستان افتتاح میشود. منوچهر رحمانی در طی نشستی که روز 12 بهمن در شهر اهواز برگذار شد بیان کرد با هماهنگی و همکاری فرمانداران شهرستانهای مربوطه، تمام این واحدها در روز جمعه افتتاح خواهند شد.

ایشان عنوان کردند آپارتمانهای مسکن مهری که در این روز افتتاح خواهند شد مربوط به شهرهای امیدیه، آبادان، اهواز، بندر امام، بهبهان، شوش، شوشتر، مسجدسلیمان هستند که با همکاری فرمانداریها، این واحدها قابل استفاده از دهه فجر هستند. این مقام مسئول اعلام کرد که تعداد کل واحدهای مسکن مهر موجود در استان حدود 106 هزار است اما حدود 25 هزار واحد از آنها بدون متقاضی هستند.

وی بیان کرد که ما باید تلاش کنیم تا شرایط را برای ایجاد تقاضا برای این واحدهای آپارتمانی را فراهم کنیم و دولت در رابطه با واحدهایی که خواستار ندارند تصمیماتی ارائه کرده است که از شرط تعهد مسکن مهر خارج شوند. اما تا زمانی که رکود بر بازار معاملات مسکن سایه افکنده است نمیتوان برای واحدهای مسکن بدون متقاضی گام موثری برداشت.

در این نشست، سعید طاهری رئیس کمیسیون هماهنگی بانکهای خوزستان بیان کرد، نباید فقط به افزایش تسهیلات مسکن توجه کرد زیرا موضوع بازپرداخت این وامهای مسکن نیز مهم است و افزودن میزان وام مسکن و عدم بازپرداخت آنها تنها موجب زیاد شدن بدهی متقاضیان به بانکها میشود. این امر موجب آسیب زدن به معاملات مسکن و املاک خواهد شد.

 




مطالب مرتبط با این پست :

می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه:








به وبلاگ من خوش آمدید

نام :
وب :
پیام :
2+2=:
(Refresh)

تبادل لینک هوشمند

برای تبادل لینک ابتدا ما را با عنوان املاک خرید فروش آپرتمان اجاره ملک و آدرس amlaktakan.LXB.ir لینک نمایید سپس مشخصات لینک خود را در زیر نوشته . در صورت وجود لینک ما در سایت شما لینکتان به طور خودکار در سایت ما قرار میگیرد.






RSS

Powered By
loxblog.Com